Omar Khayyam

Nu-mi amintesc cand am venit pe lume,

cand voi pleca, n-am stire nici atat.

Sa bem si sa iubim uitand ca-n viata

n-am sti nici cand ce nici cand n-am stiut.

Published in: on Noiembrie 22, 2007 at 3:34 pm  Comments (2)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://citatecitite.wordpress.com/2007/11/22/omar-khayyam-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Pe muritori puterea ta divina
    I-a zamislit si prefacut in tine.
    Dar de-au fost buni de ce le-ai vrut pieirea?
    Iar de-au fost rai au cine e de vina?

    Tot Omar Khayyam…

  2. He he… Pour les connaisseurs…


Lasă un răspuns

