Paolo Coelho – „11 minute”

Sexul este arta de a controla lipsa de control

Published in: on Ianuarie 31, 2009 at 6:55 pm  Comments (10)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://citatecitite.wordpress.com/2009/01/31/paolo-coelho-11-minute/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Nu am citit aceasta carte dar am citit altele doua..si pot spune ca este un autor foarte interesant..

  2. bine spus:)

  3. eu am citit alchimistul:)

  4. am citit cartea si mi-a placut f mult:)

  5. Ma asteptam ca personajul principal, Maria, sa moara in final (fie sa contacteze o boala cu transmitere sexuala, fie sa fie ucisa de catre una din colegele ei). Cartea nu m-a impresionat prea tare, dar sunt cateva pasaje interesante, cum este si cel postat de tine.

  6. Am citit si eu cartea, sunt multe pasaje care mi-au placut. E ok autorul, chiar daca este poate mult prea mediatizat. Am mai citit de el „Vrajitoarea din Portobello” si „Veronica se hotaraste sa moara” -cea din urma mi-a placut cel mai mult ;x

  7. este sooper cartea…cititio

  8. am citit cartea si mi-a placut foarte mult, fiindca este un amalgam de emotii, ganduri ,dorinte, vise care coplesesc personajul principal(si nu numai), lucru ceea ce face cartea foarte interesanta. Oricum Maria este o femeie puternica si in acelasi timp foarte vulnerabila, care cere dreptul sa viseze si sa aiba o alta viata si pana la urma reuseste.

  9. Soperba cartea,o poveste super;x

  10. an citit cartea asta de 2 ori,odata in limba romana,si a doua oara in italiana:) mi-a placut,dar eu as fii schimbat cate ceva la poveste…


Lasă un răspuns

